A gumiabroncs megfelel az Európai Unió téli gumiabroncsokra vonatkozó követelményeinek
A gumiabroncs a 3PMSF (Three Peak Mountrain Flake) szimbólumot viseli, amelyet a szóban forgó modell hótapadásának alapos tesztelése után ítélnek oda.
A Yokohama BluEarth Winter V905 egy személygépkocsikhoz kifejlesztett, prémiumkategóriás téli gumiabroncs. A kategória kiváló teljesítményű és csúcsminőségű modelleket kínál. A modell forgásirányos futófelülete a legkedveltebb és legbiztonságosabb megoldás a téli szezonra, ugyanis tökéletesen távolítja el a vizet és a latyakot a mintázatról.
A Yokohama BluEarth Winter V905 a legnépszerűbb japán prémium gumiabroncsgyártó által kínált újdonság. A téli szezonra tervezett gumiabroncs megfelel a legigényesebb vezetők elvárásainak is. A gumiabroncs a legmagasabb minőségű, alacsony hőmérsékletnek ellenálló anyagból készül, így a fagyos időszakban is teljes teljesítményt nyújt. A forgásirányos futófelület felel a víz és a latyak elvezetéséért, hogy az abroncs mindig biztonságot nyújtson és gyorsan reagáljon a vezető mozdulataira. A gumiabroncs felületén található széles, hosszanti csatornák minimálisra csökkentik az aquaplaning jelenség kialakulását. A szilícium-dioxid-adalékanyagot tartalmazó optimalizált gumikeverék alacsony gördülési ellenállást eredményez, és ezzel csökkenti az üzemanyag-fogyasztást. Nagyon fontos, hogy a gumiabroncs nagyobb felületen tud érintkezni az útfelülettel, ugyanis minél nagyobb az érintkezési felület, annál biztonságosabb az utazás. A Yokohama természetes, környezetbarát összetevőket, például narancshéjolajat használ a keverék összeállításához, ami viszonylag lággyá teszi a gumiabroncsot, tovább növelve a gumiabroncs érintkezési felületét az úttesttel (ezenfelül pedig csökkenti a kőolaj-alapú alapanyagok mennyiségét). A modell még dinamikus vezetés közben is jobb tapadást tesz lehetővé, valamint teljes teljesítményt nyújt a Yokohama BluEarth Winter V905 egész élettartama alatt.
A Yokohama egy japán érdekeltségű cég, 1917 óta vannak jelen a gumiabroncspiacon. A vállalat folyamatos technológiai újításokkal áll elő, például a kőolaj helyett narancsolajat használnak, így védve a környezetet. A cég minden kontinensen megtalálható, hatalmas vevőkörrel és biztos anyagi háttérrel rendelkeznek.