Hogyan zajlik a garanciális igényérvényesítés folyamata?
Panaszával szakembereink foglalkoznak. Ők azok, akik tapasztalatuknak és professzionális szolgáltatásuknak köszönhetően biztosítják, hogy az Ön panasza zökkenőmentesen menjen. Garantáljuk a professzionális szolgáltatást és tanácsadást.
Hogyan tehetek garanciális igényt?
Gumiabroncsokra vagy felnikre vonatkozó garanciális igényt érvényesíthet:
1 Emailben
A reklamáció e-mailben történő benyújtásakor kérjük, küldje el nekünk a fotókat,
amelyekre a reklamáció további elbirálásához szükség lesz.
2 Infóvonal felhívásával vagy a tanácsadóval folytatott online csevegéssel.
Mit tartalmaz a vizsgálat?
A gyártó garanciára szakosodott szervizközpontja megvizsgálja az igényelt gumiabroncsokat vagy felniket. Feladata annak felmérése és megállapítása, hogy a termék gyártási hibával rendelkezik-e.
Honnan értesülhetek a döntésről?
A döntésről e-mailben kap tájékoztatást (.pdf formátumú dokumentum).
Milyen döntést kaphatok?
- Pozitív, amennyiben a gyártó garanciális szervizpontja megerősíti a termék hibáját, és az áru értékének 100%-át jóváírja.
- Részben pozitív, ha a bejelentett áruk egy része hibásnak bizonyult (pl. 4-ből 3 reklamált), vagy a Gyártó százalékos jóváírást alkalmazott (a garanciális feltételeknek megfelelően).
- Negatív, ha a reklamációt elutasítják, vagy a tesztek nem mutatnak ki termékhibát.
Pozitív vagy részben pozitív döntés esetén kérheti a visszatérítést vagy a termék cseréjét egy újra. A nemleges válasz a termék ingyenes visszaküldését vagy ártalmatlanítását tartalmazza (az érvényes környezetvédelmi előírásoknak megfelelően a szervizben megsemmisítjük).
Vannak-e garanciális igényléssel kapcsolatos költségek?
A reklamált termék szállításának és vizsgálatának költségei nem terhelik Önt, függetlenül attól, hogy a reklamációt hogyan kezelik.