Vissza a témalistához

A panaszkezelési folyamat

A reklamáció folyamata egyszerű és kényelmes az ügyfél számára. Az árukkal kapcsolatos reklamációhoz kérjük, először telefonon vegye fel velünk a kapcsolatot a +3614453781 telefonszámon, vagy lépjen kapcsolatba velünk e-mailben: reklamacio@oponeo.hu

A következő lépés a reklamációs űrlap kitöltése és fényképek elküldése a reklamált árukról. Ezt követően futárt szervezünk, aki a vásárló által megfelelö időpontban átveszi a reklamált árut.

Döntésünkről az áru vizsgálata vagy a nekünk küldött fényképek alapján tájékoztatjuk Önt. A döntésről telefonon, írásban vagy e-mailben tájékoztatjuk Önt.

Amennyiben a reklamációja pozitív vagy részben pozitív elbírálásban részesül, Ön választhat, hogy a terméket kicseréljük, vagy (részben vagy egészben) pénzvisszatérítést kér. Ha a döntés negatív, kérheti az áru visszaküldését az Ön által választott címre (a visszaküldés további költségei felszámításra kerülnek), vagy az árut ingyenesen megsemmisíthetjük.

Kapcsolat a tanácsadóval

Ma 8 - 16
  • Péntek 22.11 8 - 16
  • Szombat 23.11 zárva
  • Vasárnap 24.11 zárva
  • Hétfő 25.11 8 - 16
  • Kedd 26.11 8 - 16
  • Szerda 27.11 8 - 16
+36 14 453 781
Kérjük, írjon nekünk
Beszélgetés egy tanácsadóval