A Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 egy személygépkocsikhoz és SUV járművekhez kifejlesztett, prémiumkategóriás nyári gumiabroncs. A kategória kiváló teljesítményű és csúcsminőségű modelleket kínál.
A Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 tökéletes választás sportkocsik, valamint erősebb SUV járművek és személygépkocsik számára. A sorozatra jellemző aszimmetrikus futófelület-mintázattal látták el. Számos modern technológiai megoldással rendelkezik, amelyek megkülönböztetik a modellt a versenytársaktól. A kifinomult gumikeverék-összetétel rövidebb féktávolságot biztosít száraz és nedves útfelületen, miközben védelmet nyújt a károsodásokkal szemben. A táguló érintkezőpárna alkalmazkodik az útfelülethez, növelve az érintkezési zónát a gumiabroncs és a felület között. Nedves körülmények között rövidebb féktávolságot biztosít (akár 4% az előző generációhoz képest). A futófelület innovatív energiaátviteli rendszere pontos vezetést tesz lehetővé, és csökkenti a gumiabroncsok kormányzási parancsokra adott reakcióidejét. A Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 a piac egyik legnépszerűbb nyári modelljének utódja (Eagle F1 Asymmetric 3). Az előző generáció tapasztalataiból merítve a Goodyear mérnökei új technológiákkal és szabadalmakkal fejlesztették tovább modelljüket.
A Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 több gumiabroncsteszten nagyon szép eredménnyel szerepelt:
2019 Gute Fahrt-teszt 225/40 R18 méretben (2. hely) - nagyon jó minősítés
2019: Auto Bild Sportcars teszt 245/45 R18 méretben (2. hely) - példás minősítés
2019: Auto Bild teszt 225/45 R17 méretben (2. hely) - példás minősítés
2019: Auto Bild Allrad teszt 225/55 R17 (1. hely) - példás minősítés.
A Goodyear 1898 óta van jelen a gumiabroncspiacon. A folyamatos technológiai fejlesztéseinek köszönhetően a legnagyobb abroncsgyártó vállalatok között található. Már 1908-ban, az első sorozatgyártású Ford T-mobilhoz is Goodyear abroncsot használtak. A cég mérnökeinek köszönhetően mind a mai napig olyan innovációk kerülnek be a piacra, melyek alapjában változtatják meg az egész gumiabroncspiacot.